Terdapat Adakah Semua Alternatif semula jadi untuk ubat yang digunakan untuk menyediakan Pelepasan Sakit Untuk Asid Reflux & GERD

Terdapat Adakah Semua Alternatif semula jadi untuk ubat yang digunakan untuk menyediakan Pelepasan Sakit Untuk Asid Reflux & GERD

Jika anda kebetulan mempunyai refluks asid, GERD atau pedih ulu hati dan menggunakan preskripsi ubat, dadah atau over-the-kaunter rawatan untuk melegakan kesakitan, maaf untuk memberitahu anda Saya mempunyai beberapa berita baik untuk anda. Produk-produk ini TIDAK menyembuhkan apa-apa, tetapi hanya memberikan kelegaan kesakitan.

Mereka semua bekerja betul-betul cara yang sama, yang tidak semula jadi atau normal. Mereka menutup keupayaan perut anda untuk menjana asid perut untuk beberapa jam atau beberapa hari ini juga berhenti dari menghasilkan asid dua puluh merangkak jam pada satu masa.

Ini bagus untuk melegakan kesakitan jangka pendek, dan akan menjadi lebih baik jika anda tidak merancang untuk makan lagi. Tetapi, malangnya kebanyakan makan 2-3 kali sehari. Perut anda sepatutnya menghasilkan asid dua puluh empat jam sehari, tujuh hari seminggu untuk bersedia untuk mencerna makan berikutnya.

Apabila anda mengambil makan berikutnya, perut anda tidak menghasilkan asid untuk mencerna makanan ini. Jadi, ia masuk ke dalam proses produktif besar, menjana sejumlah besar asid untuk membuat untuk masa yang sudah hilang.

Sekarang, anda berada dalam situasi yang tepat sama yang sama sebelum; dengan asid terlalu banyak dalam perut anda yang mempunyai tempat untuk pergi dan akan akhirnya akan refluks kembali LES dan esofagus anda, meletakkan anda segera kembali dalam keadaan yang sama menyakitkan yang sama sebelum.

Terdapat satu produk semula jadi bahawa syarikat-syarikat farmaseutikal tidak boleh bersabar, kerana ia adalah semula jadi, dan mereka tidak mengilangkannya. Item ini bekerja lebih cepat daripada dadah, ubat-ubatan, over-the-counter-rawatan atau antasid menyediakan melegakan kesakitan.

Di samping itu, ia berfungsi lebih panjang daripada antasid dan berfungsi hampir selagi dadah dan ubat-ubatan. Ia tidak menghasilkan sebarang sebelah mengerikan memberi kesan ubat-ubatan dan ubat-ubatan begitu terkenal terkenal dengan sama ada. Satu lagi faedah produk ini, kerana ia adalah semula jadi, ia tidak berhenti perut anda daripada asid menghasilkan seperti ia harus lakukan dalam keadaan biasa.

Pada dan lebih besar daripada produk ini adalah bahawa ia kos sebahagian kecil daripada dadah atau ubat-ubatan, seperti lapan dolar untuk sebotol dua ratus lima puluh tablet. Apabila anda bersedia untuk mengambil langkah besar dan turun orang-orang dadah dan ubat-ubatan sekali dan untuk semua, kini anda tahu apa yang perlu dilakukan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar