Mencegah H1N1 - Get Fit & Sihat

Mencegah H1N1 - Get Fit & Sihat

Bagaimana untuk Dapatkan Kesesuaian dan Sihat, Mencegah Penyakit, Termasuk Jangkitan H1N1 viral.

1. Mengoptimumkan tahap vitamin D anda. Ini adalah salah satu strategi terbaik untuk mengelakkan jangkitan dan berbagai macam penyakit akibat serangan jantung ke kanser. Ini adalah tindakan yang paling murah anda boleh ambil. Juga mempunyai tahap Vitamin D anda diperiksa dan memastikan bahawa tahap adalah antara 50-70 ng / ml. Ada yang meningkatkan dos setiap hari untuk merawat jangkitan akut.

2. Dapatkan tidur yang cukup. Kebanyakan orang berbuat baik dengan lapan jam. 6 jam sudah cukup jika ada yang bertafakur atau bersantai di setiap hari.

3. Elakkan gula, ringan dan makanan yang diproses. Gula, gula dan junk makanan terutamanya putih tertekan fungsi sistem imun anda.

4. Berehat, De-Stress dengan Amalan Pernafasan dan Meditasi.

5. Basuh Tangan Anda. Selalunya, setiap kali anda pergi ke tandas, setiap kali anda bersin atau batuk, sebelum menyediakan dan sebelum setiap waktu makan. Ia adalah penting untuk tidak menggosok mata anda dengan tangan yang tidak bersih. Ini akan mengurangkan peluang anda untuk menyebarkan jangkitan atau dijangkiti.

6. Dilindungi Batuk dan Bersin. Batuk ke dalam tisu dan basuh tangan selepas membuang tisu yang jauh - Amalan Terbaik untuk mengelakkan penyebaran jangkitan. Pastikan semua orang di persekitaran anda melakukan perkara yang sama. Jika tiada tisu, batuk, ke dalam tanganmu dan basuh dengan seberapa segera yang mungkin.

7. Meningkatkan tahap aktiviti fizikal. Ini akan meningkatkan peredaran anda dan memberi kuasa kepada sistem imun anda untuk melindungi anda daripada semua jangkitan, melindungi jantung anda, meningkatkan kebahagiaan dengan peningkatan siaran endorfin, meningkatkan kadar metabolisme anda, dan lain-lain ..

8. Ambil Vitamin B12 jika anda adalah seorang vegetarian. Ambil Omega 3, multivitamin, Immunocal setiap hari. Immunocal adalah undenatured protein whey mengasingkan cysteine ​​yang kaya. Protein ini adalah unik kerana ia telah dianugerahkan pelbagai perubatan dan kaedah penggunaan paten. Daripada jumlah ini, mungkin salah satu yang paling penting adalah untuk keupayaan untuk mengukuhkan sistem imun kita dengan meningkatkan tahap glutathione intraselular itu.

Immunocal adalah satu-satunya makanan tambahan (produk bukan dadah) yang disenaraikan dalam Physicians 'Desk Reference (PDR) dan Compendium of Farmaseutikal dan Specialties (CPS), dan protein isolat hanya whey yang dilesenkan untuk dijual oleh Kesihatan Kanada dan diberi kuasa untuk tuntutan bahawa ia berkesan dalam mengekalkan sistem imun yang kuat.

Sebahagian besar daripada kita sedar sekarang bahawa mengambil antioksidan akan meningkatkan kesejahteraan kita dan meningkatkan kesihatan kita. Terdapat sebatian yang sangat merosakkan sentiasa dicipta dalam sel-sel kita spesies oksigen reaktif bernama (ROS) yang menyebabkan kerosakan tisu yang berlebihan yang membawa kepada proses penuaan. Antioksidan seperti glutathione, Vitamin A, E dan C menghapuskan ROS ini dari badan kita.

"Tekanan oksidatif" berlaku jika pengeluaran ROS tidak normal meningkat atau kepekatan antioksidan berkurangan. Glutathione, Vitamin C dan E berkurangan dengan penuaan. Oleh itu harta anti-penuaan Immunocal.

Satu kajian yang diterbitkan dalam Journal of Applied Physiology, pada tahun 1999, dengan Tanah dan rakan-rakannya telah menunjukkan bahawa suplemen berpanjangan dengan Immunocal yang direka untuk meningkatkan pertahanan antioksidan menghasilkan prestasi kemahuan yang lebih baik. Laporan ini adalah hasil daripada kajian buta berganda; peserta telah dipilih secara rawak untuk menerima Immunocal berbanding kasein. Immunocal menyediakan 2.5% daripada cysteine ​​sedangkan kasein mengandungi 0.3% cysteine.

Immunocal meningkatkan glutathione intraselular, tuan secara semula jadi disintesis anti-oksida dalam sistem kami. Cysteine ​​adalah pelopor glutathione. Prestasi otot dinilai oleh seluruh kaki ujian kitaran isokinetik, mengukur kuasa puncak dan 30-s kapasiti kerja.

Kedua-dua kuasa puncak dan kapasiti 30-s kerja meningkat dengan ketara dalam kumpulan Immunocal, dengan tiada perubahan dalam kumpulan plasebo. Limfosit glutathione juga meningkat dengan ketara dalam kumpulan Immunocal, dengan tiada perubahan dalam kumpulan plasebo.

Dokumen laporan bahawa jangkitan H1N1 mungkin paling teruk dalam populasi yang lebih muda dengan sistem imun yang kuat. Saintis Immunotec telah dinaik taraf Immunocal dalam penciptaan Immunocal Platinum dengan menambah dua molekul. Yang pertama ialah Protein Cytokine modulasi atau CMP, yang bekerja dengan badan untuk membaiki sel-sel yang rosak. CMP juga meningkatkan Laktoferin yang menghalang pertumbuhan penyakit menyebabkan mikroorganisma dan membantu badan dalam menguruskan pertumbuhan sel normal. Ini akan membantu kami dalam berurusan dengan jangkitan H1N1.
Penambahan lain adalah Formula redoks-modulasi yang membantu meneutralkan pengeluaran asid daripada pengambilan protein yang tinggi, meningkatkan metabolisme badan insulin dan meningkatkan mood, tenaga, kesejahteraan dan kejelasan.

9. Kurangkan Berat jika anda mempunyai berat badan berlebihan atau obes. Obesiti dikaitkan dengan peningkatan jangkitan dan kanser kadar. Kadar dan kejadian serangan jantung, kencing manis, tekanan darah tinggi dan strok, masalah pernafasan semuanya meningkat. Minum sekurang-kurangnya 8 cawan sehari untuk air yang ditapis dan lebih jika anda bersenam atau melakukan nafas-kerja.

Tanah LC, VL Grey, AA Smountas, Kesan daripada suplemen dengan penderma cysteine ​​prestasi otot, J Appl Physiol 87: 1381-1385, 1999

Tidak ada komentar:

Posting Komentar