Rawatan semula jadi peptik Ulser Dengan Satu Perubatan Homeopati

Rawatan semula jadi peptik Ulser Dengan Satu Perubatan Homeopati

Rawatan semula jadi ulser peptik boleh menyelesaikan lebih daripada ulser peptik. Jika anda memilih modaliti perubatan yang bertenaga, maka ia bermakna sistem imun anda yang dibangkitkan, dan bukannya mensasarkan masalah tertentu.

Apabila anda meningkatkan sistem imun anda, segala-galanya mula datang betul.

Jadi tidak ulser peptik yang masalah ini, ia adalah sistem imun tertekan anda.

Semua kaedah bertenaga penjagaan kesihatan memberi tumpuan kepada mengubati masalah anda dengan menaikkan sistem imun anda - perubatan Cina, perubatan Ayurveda, meditasi, yoga, dan mana-mana sistem yang menggunakan getaran (tenaga), seperti bunyi, warna atau cahaya. Tetapi, setakat ini modaliti pilihan saya ialah homeopati.

Homeopati adalah satu sistem tenaga perubatan yang menggunakan tenaga daripada sumber ubatan tertentu. Ia berfungsi dengan cepat dan perlahan-lahan. Anda mula berasa lebih baik dan meneruskan kehidupan, setakat mana yang anda tidak sedar pun penambahbaikan. Ia sering mengambil orang lain untuk mengingatkan anda betapa buruk anda berada.

Jika anda mahu menggunakan homeopati untuk rawatan semula jadi ulser peptik, anda perlu sama ada merujuk kepada homeopati profesional, yang mungkin cara yang paling cepat. Atau anda mungkin boleh membantu diri anda dengan melakukan beberapa menetapkan rumah.

Anda perlu berupaya untuk melihat gambar gejala, yang adalah gambaran keseluruhan bukan sahaja masalah ulser peptik anda, tetapi juga di antara kamu sebagai orang, jika anda boleh menjadi matlamat tersebut. Hasil yang terbaik akan datang dengan menggunakan ubat yang akan sepadan dengan gambar-gambar simptom.

Ubat homeopati Fosforus adalah ubat yang hebat untuk menyelesaikan ulser peptik, serta sejumlah besar penyakit lain, dengan meningkatkan sistem imun anda.

Lihat jika anda boleh sepadan dengan gejala-gejala anda kepada orang-orang yang kuat, gejala tama fosforus.

Ia termasuk:

hematemesis (muntah darah) yang merupakan serbuk kopi merah atau seperti terang, yang dikeringkan darah
biasanya mengidamkan minuman yang sangat sejuk, yang muntah semula sebaik sahaja ia menjadi panas dalam perut (sekitar 15 minit)
biasanya mempunyai kawasan-kawasan lain pendarahan yang tidak beku - hidung berdarah, pendarahan luka, dan lain-lain
mungkin mempunyai isu-isu lain dengan darah, seperti anemia, dan lain-lain
Yang menarik selain dari topik ini adalah penggunaan meluas fosfat super dan NPK (tinggi dalam mineral terpencil) dalam pembajaan pertanian. Ini menyebabkan jumlah yang tinggi fosforus di dalam rantaian makanan. Terlalu banyak apa-apa mineral yang meletakkan mineral dan vitamin lain teruk tidak seimbang.
Bentuk homeopati punca masalah, sering menangani ia. Jadi jika kesihatan semua orang tidak seimbang dari terlalu banyak fosforus di dalam diet mereka, ubat homeopati Fosforus harus, dalam teori, membantu semua orang.

Tetapi, sudah tentu, hidup ini tidak semudah itu.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar